środa, 30 września 2015

ShareThisProfit- moje aktualności - SCAM!

Hej! Na początku bo zapomniałam o tym napisać, zostały dodane dwa procesory płatnicze: Perfect Money i Payeer, myślę że dla niektórych podniesie to atrakcyjność programu. :)

O sharethisprofit nie pisałam dość długo, a to dlatego, że miałam pewne komplikacje z programem. Otóż robiłam wypłatę i pobierało mi z konta pieniądze, jednak po 24h te pieniądze cały czas wracały do programu, mimo że wypłaty mi cały czas naliczało i na dzień dzisiejszy na mojej tablicy kwota jest niestety zawyżona przez moją głupotę (bo mogłam od razu napisać do admina).


Na szczęście z adminem nie miałam żadnych problemów żeby się dogadać, mimo że używałam naszego bardzo dobrze znanego tłumacza Google. Był bardzo wyrozumiały i od razu zareagował.

Jak się okazało, osoby które wpłacały przez Paypal musiały dokonać takiego zabiegu, że Admin zwracał nasz depozyt na Paypal, a my musieliśmy go wpłacić poprzez Payzę. I tyle.

Osoby, które wpłacały przez Payzę niczego nie musicie robić :):):)

A tak wyglądają to prawdziwe total withdrawn :)


Wszystkie pieniądze, które wypłaciłam inwestuję dalej, ale o tym w następnym poście.

Od teraz dalej reinwestuję 100% :)


Edit, Niestety program okazał się scamem i nie wypłaca już pieniędzy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz