czwartek, 3 września 2015

ShareThisProfit- korzystne zmiany - SCAM!

Od jakiegoś czasu, nie wiem dokładnie od jakiego zmieniło się w ShareThisProfit ROI i teraz wynosi 170%, a więc za każdy adpack wart $5 dostaniemy aż $8,50.

U mnie sprawa wygląda tak: 


Mam 6 poleconych, ale to nie na nich zarabiaj najwięcej. Z poleconych zarobiłam $3,60, a z wypożyczonych niestety ani centa. Na szczęście jestem stratna tylko $1 :)

Posiadam 15 adpacków, które zamkną się dopiero jak zarobią dla mnie $8,50, nawet te, które kupiłam ze starym ROI.


Z programu wypłaciłam już swój depozyt w kwocie $32,20 i od teraz wszystkie naliczenia to mój czysty zysk. Oczywiście do programu będę wpłacać dalej :)


Edit, Niestety program okazał się scamem i nie wypłaca już pieniędzy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz