środa, 30 września 2015

AdBrook program który uwiódł moje serce. - SCAM!

W Adbrook zapisana jestem od dawna, jednak przez ograniczony budżet nie mogłam zainwestować, sytuacja się zmieniła, gdy postanowiłam kupić pierwszego adpacka i sprawdzić jak on działa. Urzekło mnie sekundowe naliczenie, które jak sądze jest świetnym rozwiązaniem, a także możliwość dużego zarobku (oczywiście jeśli dużo zainwestujemy albo mamy poleconych).

Trochę o programie:




Procesory płatnicze:


Dane systemowe:


źródło:adbrook


Do programu zainwestowałam łącznie $60 i stawiam na reinwestycję 100%. Myślę, że świetną sprawą jest język polski, bardzo dużo nam ułatwia. 

Podsumowanie:

  • naliczenia sekundowe,
  • wypłaty instant
  • proceory płatnicze: PM, STP, Payza, OkPay, BTC, PAYEER
  • koszt adpacka $10
  • całkowity zwrot $15
  • min wypłat: $2
ADBROOK


Edit, Niestety program okazał się scamem i nie wypłaca już pieniędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz