czwartek, 24 września 2015

My Paying Ads, moja ogólna opinia

Program My Paying Ads testuję już od długiego czasu, na początku przyznam, że bardzo mi się spodobał, dlatego, że niskie ceny paczek nie stanowiły dla nikogo problemu, aby móc do programu wejść i zacząć inwestować.

My Paying Ads jest to program typu revenue share, w którym kupujemy paczki reklamowe i dzięki temu zarabiamy, a także możemy promować własne strony.


Naliczenia w programie są co pół godziny, jednak aby program naliczał nam pieniądze to musimy raz na 24h wyklikać 10 reklam, dla mnie nie stanowiło to jednak problemu.

W programie są poziomy adpacków i żeby wejść na kolejny poziom trzeba mieć 100 aktywnych adpacków. Plany adpacków prezentują się następująco:

Plan 1-ADPACK: $ 1 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $ 1,20 (120% zwrotu)
Plan 2-ADPACK: $ 3 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $ 3,60 (120% zwrotu)
Plan 3-ADPACK: $ 5 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $ 6,25 (125% zwrotu)
Plan 4-ADPACK: $ 7 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $ 8,75 (125% zwroty)
Plan 5-ADPACK: $ 10 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $13,00 (130% zwrotu)
Plan 6-ADPACK: $ 15 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $19,50 (130% zwrotu)
Plan 7 ADPACK: $ 20 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $27,00 (135% zwrotu)
Plan 8-ADPACK: $ 30 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $40,50 (135% zwrotu)
Plan 9-ADPACK: $ 40 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $56,00 (140% zwrotu)
Plan10-ADPACK:$ 50 akcje dojrzewają gdy osiągniesz $75,00 (150% zwrotu)

Ja sama korzystałam tylko z planu 1 i niestety z zysków nie jestem zadowolona, powoli zaczynam wycofywać swoje środki z MPA, ponieważ uważam, że są inne ciekawsze programy, które mają więcej do zaoferowania niż MPA. 

- wypłaty od poniedziałku do piątku ok. 24h
- dostępne procesory: paypal, payza, stp, egopay, perfectmoney, pexpay, okpay, payeer, blockchain (BTC)
- od poniedziałku do piątku strategia wygląda tak: 70% reinwestycja 30% wypłaty
- od soboty do niedzieli: 90% reinwestycja 10% wypłaty
- min wypłaty $5

Wczoraj zleciłam wypłatę na Paypal, dziś ją otrzymałam, jednak w programie mam jeszcze aktywne adpacki i muszę czekać aż dojrzeją.
Myślę, że gdybym dążyła do tego, aby wskakiwać na wyższe poziomy to moje zyski były by większe, jednak nie mam aż takiego zaufania do inwestycji w Internecie, aby ryzykować moje ciężko zarobione pieniądze i inwestuję tylko z pieniądzy zarobionych przez Internet :)


Jeżeli ktoś chciałby się zarejestrować i spróbować swoich sił to zapraszam MY PAYING ADS, pomogę na starcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz