niedziela, 5 lipca 2015

marketagent.com czyli ankiety płatne w EURO

Przygodę z www.marketangent.com zaczęłam też juz dawno temu i udało mi się wypłacić parę euro z tego portalu. Płatności są błyskawiczne na paypala, jeśli uzbieramy kwotę 2,00 euro.

Trochę o Marketagent:

Jako zleceniodawcy są Państwo zainteresowani cyfrowym badaniem rynku i opinii społecznej interessiert i chcą Państwo zlecić przeprowadzenie badań przez internet.
Jako respondenci chcą Państwo przy pomocy swoich poglądów wyznaczać trendy i produkty przyszłości, uczestniczyć w ankietach i zarabiać pieniądze przez internet.


Moje spostrzeżenia:

Ankiety są niestety bardzo rzadko, dostajemy za nie punkty różnie, w zależności od długości ankiety. Punkty przyznawane nam są w okresie do ok. 3 tygodni od ukończenia ankiety.


A tu możecie zobaczyć wyciąg mojego stanu konta :)


Jak widzicie wypłaciłam już 3 razy kwoty 2,90 2,30 i 4,50 euro.
Teraz zbieram na kolejną wypłatę :)

Polecam się zalogować, za każdego nowego respondenta, któremu wyślemy zaproszenie na emaila za pośrednictwem marketagent dostaniemy 1,50euro (jeśli wypełni poprawnie pierwszą ankietę)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz