środa, 29 lipca 2015

Clixsense- clixgrid

hejka, dzisiaj opiszę grę Clixgrid, która potrzebna jest nam do naszego dzienniego bonusu, o którym napiszę niebawem, a dzięki której możemy wygrać jakieś centy, czy nawet dolary.

Ja osobiście w to nie gram, bo jest mi szkoda czasu, wygrałam tylko raz $0,10 i jest to dla mnie nie opłacalne. Klikam natomiast w Clixgrid ponieważ dzięki temu zalicza mi się mój dzienny bonus i dostaję dodatkową kasę.


Jak widzicie mamy obrazek z podzielonymi kratkami (kratek jest łącznie 600, a my mamy szans 30 dla konta standard i 60 dla konta premium)

A tu moje statystyki, jak sami widzicie słabo:


Mimo to, za każdym razem gdy mam szansę na codzienny bonus, o którym nie długo napiszę to klikam te moje 20 szans bo tylu muszę, żeby dostać dodatkową kaskę. Jak sami widzicie wygrałam aż $0,10 normalnie szaleństwo!! :)))


1 komentarz:

  1. Come and see how 1,000's of people like YOU are working for a LIVING by staying home and are living their dreams TODAY.
    SUBSCRIBE NOW

    OdpowiedzUsuń