wtorek, 28 lipca 2015

Clixsense- taski

Hej! Dzisiaj opiszę na czym polega zarabianie z taskami.

A więc musicie wejść w zakładkę tasks, nie pamiętam dokładnie czy od razu was przeniesie na stronę Crowd Flower, czy sami będziecie musieli w nią kliknąć. Ja osobiście na Crowd Flower loguję się po przez Facebook, ponieważ mam ten sam adres email i tu i tu. Możecie założyć sobie konto na Crowd Flower i nie logować się przez Facebooka tylko bezpośrednio przez Crowd Flower.


Na Crowd Flower za każdego taska (czyli jakieś proste zadanie) mamy Accuracy, czyli naszą dokładność (ile razy się pomyliliśmy, bądź też nie). Ważne jest aby nasze accuracy było jak najwyższe czyli 100%, wtedy możemy wskoczyć na następny poziom. Na samym początku będziemy na poziomie 0, gdzie tasków jest mało i są słabo płatne. 

Gdy wskoczymy na kolejne poziomy to tasków będzie więcej i będą lepiej płatne, także warto robić je dobrze i poprawnie. Jeżeli będziemy robić je bylejak to nie będziemy mieli możliwości dobrych zarobków. Taski można robić wiele razy, aż tak na prawdę system nas z nich wyrzuci, bądź nasze accuracy będzie za niskie. Każdy task ma ustaloną wartośćnajniższego accuracy, więc jeżeli nasza dokładność spadnie poniżej ich acc, to nam podziękują :) 

Ja osobiście jestem na poziomie 1, sporo się namęczyłam, żeby na ten poziom wskoczyć, ponieważ na początku robiłam właśnie taski bylejak. 

A o to kilka moich tasków, które mogę zrobić :)


Oczywiście to nie są wszystkie taski, bo jest ich troszkę więcej, gdybym wskoczyła na poziom 2 lub 3 to miałabym tych tasków dwa razy więcej i moje zarobki były by znacznie lepsze, ale póki co to walczę, by mieć jak najwyższe accuracy i wskoczyć na poziom 2 :)



1 komentarz:

  1. Find out how THOUSAND of individuals like YOU are making a LIVING by staying home and are living their dreams right NOW.
    JOIN NOW

    OdpowiedzUsuń