piątek, 3 lipca 2015

Clixsense.com czyli najlepszy program PTC

Cześć wszystkim, dzisiejszy wpis będzie na temat Clixsense,com, czyli o moim ulubionym programie do zarabiania w internecie :) A więc zaczynamy!

PARĘ SŁÓW NA TEMAT CLIXSENSE


ClixSense.com to program typu PTC, czyli zarabianie w nim polega na oglądaniu reklam (klikanie w reklamy, oglądanie reklam, wypełnianie ankiet). Obecnie to jeden z najlepszych programów na rynku PTC. Początkowo nie cieszył się dużą popularnością wśród polskich użytkowników - ze względu na wysokie minimum do wypłaty (realizowane tylko czekiem). W 2011 roku zmniejszono jednak minimum do 10$ (obecnie 8$) i dodano możliwość wypłat poprzez system PayPal.
Członkostwo w ClixSense jest darmowe, legalne i w każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Swoją przygodę z Clixsense zaczęłam już w roku 2012 jednak z konta nie korzystałam. W 2015r postanowiłam powrócić na konto i zacząć zarabiać. Zarabiać można na bardzo wiele sposobów:
  • oglądanie płatnych reklam $0,001 do $0,02 za klik
  • płatne ankiety $0,70 do $1,00 (zdarzają się ankiety za $4,00)
  • oferty (np. oglądanie filmików, granie w gry na smartfonie)
  • taski (płatne zadania, za które dostajemy pieniądze, zadań jest mnóstwo w różnych cenach)
  • Clixgrid (codziennie otrzymujemy 30szans na wygranie 10$)
  • system poleconych (8 poziomów)

Dotąd zarobiłam $41,29 nie angażując zbyt wiele czasu. Traktuję to jako świetny sposób dorabiania w Internecie. Oczywiście wiem, że gdybym się tylko bardziej zaangażowała to moje zarobki z Clixsense byłyby znacznie większe, jednak moja obecna praca mi na to nie pozwala :)


Zaznaczam również że Clixsense jest wypłacalny już od 2007roku, przelewy są zawsze w poniedziałki i piątki na paypala :)


A wy jakie strony z zarabianiem polecacie?

1 komentarz:

  1. Discover how 1,000's of people like YOU are earning their LIVING from home and are living their dreams TODAY.
    SUBSCRIBE NOW

    OdpowiedzUsuń