piątek, 21 sierpnia 2015

ShareThisProfit czyli inwestycja w adpacki. - SCAM!

Witajcie, postanowiłam, że podzielę się z wami programem, w którym jestem od nie dawna i który sam od nie dawna działa na rynku. Mowa o ShareThisProfit.

ShareThisProfit to program sprzedający swoje usługi reklamowe i dający jednocześnie możliwość zarabiania. Jest to program revenue share z ROI 150%


Program cieszy się coraz większą popularnością, rośnie w siłę :)



W programie zarabiamy poprzez kupowanie adpacków, jeden adpack to koszt $5, który zwraca nam $7,5


Moje pierwsze dwa adpacki już się zamknęły i wypracowały dla mnie $15.
Koszt to $10 a $5 czystego zysku :)


Tak wygląda moja tablica rozdzielcza, jak widzicie zainwestowałam póki co $30, mam 10 adpacków, każdy wart jest $5, z czego dwa adpacki już się zamknęły. Póki co nie wypłacam z programu, bo są to jak dla mnie za małe kwoty, reinwestuję 100%, ale dowody wypłat widziałam.

Admin prowadzi grupę na facebooku, gdzie ludzie umieszczają m.in. dowody wypłat, a także na tablicy rozdzielczej jest czat, gdzie możemy zadać pytanie i od razu otrzymamy na nie odpowiedź.

Podsumowanie:
  • koszt adpacka $5
  • całkowity zwrot $7,5
  • zysk $2,5
  • wypłaty/ wpłaty: paypal, payza 
  • minimalna wypłata/wpłata: $5
  • istnieje również funkcja wypożyczenia poleconych, koszt to $0,50 na 30dni
  • naliczenia są co 30minut


Moim zdaniem program jest bardzo prosty i nie powinniście mieć żadnych problemów z poruszaniem się po nim, Jeśli jednak macie jakieś pytania to możecie śmiało komentować, lub napisać do mnie na maila zarobkizinternetu@gmail.com



Edit, Niestety program okazał się scamem i nie wypłaca już pieniędzy.

1 komentarz:

  1. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń