środa, 5 sierpnia 2015

Paidverts- rejestracja w programie

Hej, postanowiłam, że pieniądze które zarabiam w Internecie, będę inwestowała w programy, które służą do inwestycji i nie tylko. Szkoda jest mi wydawać tak małych kwot, ponieważ na co dzień pracuję, więc zarabiam pieniądze w świecie realnym, a tych z Internetu czasem nawet nie odczuwam.

W programie zarabiamy między innymi na oglądaniu płatnych reklam, bądź na kupowaniu kampanii reklamowych. Ja osobiście jeszcze do programu nie włożyłam grosza, chciałam pierw zobaczyć ile nam zajmie zbieranie na naszą pierwszą kampanię reklamową w kwocie 1,05$ bez własnej inwestycji. I uwaga.. Zajęło mi to 11dni. Dużo? Nie sądzę, jestem w innych programach, na których zarabia się tylko poprzez klikanie w reklamy i zbieram na wypłatę 2$ już kilka miesięcy.

A więc zaczynamy od założenia konta:


A więc klikamy w Utwórz konto i dalej już powinniśmy sobie poradzić. Strona jest dostępna również w języku polskim, także mamy duże ułatwienie. 
UWAGA! Nie oszukujmy z podaniem daty urodzin lub jeżeli musimy z jakiegoś powodu podać inną datę urodzin niż nasza prawdziwa to zapamiętajmy ją, a nawet zapiszmy gdzieś, ponieważ jest ona potrzebna do wypłacania pieniążków.

No i dalej to już możemy tylko zarabiać. 

Codzennie musimy wyklikać 8 reklam aktywacyjnych o wartości 25 BAP.
BAP potrzebne nam są do wyświetlania reklam, im więcej ich mamy, tym więcej reklam o lepszej wartości będziemy dostawać. 
Gdy już wykonamy tę czynność to możemy tylko czekać aż system będzie przydzielał nam reklamy. Polecam logować się rano i wieczorem, ponieważ rano system przydziela normalnie reklamy, a wieczorem przydziela nam reklamy z recyklingu. 


Po prawej stronie mamy naszą nawigację, myślę, że nie muszę tego tłumaczyć.


A tak wyglądają mniej więcej nasze reklamy:


Wystarczy obejrzeć reklamę, która trwa 5,15 lub 30sekund przepisać poprawnie kod weryfikacyjny i to wszystko. Możemy cieszyć się zarabianiem.

W dalszych postach będę po kolei opisywać jak działam w Paidverts, mam nadzieję, że kogoś zainspiruję. 


A tutaj na koniec pokażę dzisiejsze zarobki czołówki:


Znalazł się również Polak :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz