piątek, 20 marca 2015

Powitanie i parę słów o sobie.

Witam wszystkich. Nazywam się Daria i dorabiam w sieci od jakiś trzech lat. Na codzień pracuję w międzynarodowej firmie, a w wolnym czasie zajmuję się wyszukiwaniem nowych serwisów oferujących zarabianie. Do tej pory, gdy przeglądałam inne blogi, brakowało mi większych informacji, czy też właśnie takiego konkretnego testowania. Były po prostu wymieniane serwisy i na tym koniec. A wiadomo, że większość z nas interesują: realne zarobki,czas i też praca jaką w to włożyliśmy, czy serwis jest wypłacalny i czy ogólnie nam się opłac z niego korzystać.

Na moim blogu będę kolejno pokazywać wam, na których portalach jestem zarejestrowana, jakie blogi testuję,  jakie przetestowałam, czy są warte i godne naszej uwagi, a także będę udzielać rad :)

Mam nadzieję że wam się spodoba! :)

W celu uzyskania jakiś informacji, proszę pisać na mój adres e-mail: zarobkizinternetu@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz