sobota, 21 marca 2015

epanel.pl czyli płatne ankiety.

Epanel.pl to jedno z największych w Polsce forów badania opinii publicznej. Udział w badaniach przez Internet daje respondentom nie tylko możliwość wyrażenia własnej opinii. Pozwala im również mieć realny wpływ na kształt reklam, projektowanie produktów oraz kreowanie wizerunku marek. Co więcej, za poświęcony nam czas respondenci są wynagradzani. Zarabiane pieniądze mogą przelewać na własne konto bankowe lub przekazywać na cele charytatywne. 


Ja osobiście na epanelu jestem od początku mojej kariery z zarabianiem. Miałam przerwę około roku i do tej pory udało mi się wypłacić kwotę 50zł. Na pieniądze czekałam bardzo długo, musiałam pisać emaile i wiadomości na facebooku i chyba po 6 miesiącach w końcu otrzymałam moje wynagrodzenie. Postanowiłam, że zawieszę wypełnianie ankiet na tej stronie, ale ostatnio naczytałam się tak wielu dobrych opinii na temat epanelu, że postanowiłam wrócić i przetestować go jeszcze raz :)

Badania są kilka razy w miesiącu, w różnych kwotach i czasach, aby wypłacić pieniądze potrzebujemy 50pkt. Strona jest bardzo prosta, mamy tylko konretne informacje i nie musimy szukać np. naszych danych, czy stanu naszego konta. 


Jak narazie uzbierałam 31,40pkt, więc dużo mi nie brakuje do uzyskania minimalnego progu 50pkt. Jestem ciekawa czy coś zmieniło się z wypłacaniem pieniędzy. Dam wam znać :)

źródło: EPANEL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz