sobota, 2 stycznia 2016

Moja opinia o Studentwatch.

Hej, dawno tutaj nie pisałam ale jakoś pochłaniają mnie te ankiety, praca i dom :)

Dziś przyszedł czas na recenzję portalu SW. Jestem w nim zarejestrowana od początku mojej kariery z zarabianiem i szczerze nigdy nie lubiłam tego portalu. Zawsze mi się wydawało, że dają jedną ankietę wartości 0,50gr na miesiąc a próg do wypłaty to 50zł i weź to uzbieraj człowieku.
Jednak myliłam się. Jakiś czas temu, na innym blogu znalazłam ciekawą informację, że trzeba u nich się logować codziennie a przynajmniej kilka razy w tygodniu, ponieważ system nie zawsze wysyła ankiety na emaila. Dzięki tej informacji polubiłam studentswatch i mogłam zlecić wypłatę.


Jeśli logujemy się kilka razy w tygodniu to zawsze jakąś ankietę trafimy. Czyli jest ich dość dużo. Ankiety są różnie punktowane, zwykle 3-4 punkty. Choć zdarzają się często ankiety po 7 punktów, czy jakieś akcje za jeszcze więcej.

Zarabiamy dzięki Studentspoints, a jego przelicznik to 0,50zł. Żeby wypłacić pieniądze musimy uzbierać 100 studentspoints i mamy 50zł po 14 tygodniach na naszym koncie w banku lub paypalu.
Jeśli kogoś interesują inne nagrody to również są jednak ja skupiam się tylko na zarabianiu :)

Punktami socialpoints w ogóle się nie interesuję, niestety nic z nich nie mamy prócz miejsca w rankingu :)

Rejestracja w systemie jest prosta i otrzymamy za to 5 Studentspoints.

Od mojej ostatniej wypłaty, która miała miejsce 09.12.2015 uzbierałam już 44 punkty i wiążę z tym portalem duże nadzieje, ankiety są proste i krótkie więc nie zajmują dużo czasu, a w Internecie można zobaczyć zdjęcia ludzi którzy wyciągają z niego niezłą kaskę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz